Kaupade tagastamine
Kuidas tagastada kaupu?
Me austame oma kliente ja pakume ainult kõrgeima kvaliteediga kaupu. Kui aga juhtub, et kaup on ebakvaliteetne või ei sobi, saate selle tagastada, kui see vastab allpool kirjeldatud tingimustele ja reeglitele.
Kaupade tagastamiseks täitke esmalt veebipõhine tagastusvorm. See vorm on kättesaadav aadressil https://beautyway.ee/return-add.
Kui olete vormi täitnud, võtame teiega ühendust, et teavitada teid järgmistest sammudest.
Tähelepanu! Tagastamist saab teha ainult pärast veebipõhise tagastusvormi täitmist ja kinnituse saamist!
Registreeritud kasutajatele on tagastamine lihtsam! Kui logite oma kontole sisse, leiate tellimuse andmete kõrval kiire tagastamise nupu.
Millal ma ei saa kaupa tagastada?
Meil on õigus kaupa mitte tagastada, kui:
- tagastatud toode on kasutatud;
- tagastatud toode on ilma originaalsiltideta;
- tagastatud toode on halvas seisukorras või kahjustatud.
Kaupade tagastamisel tuleb järgida järgmisi tingimusi:
- tagastatud kaup peab olema heas seisukorras originaalpakendis;
- kaup peab olema heas seisukorras;
- kaup peab olema heas seisukorras (ei tohi olla kahjustatud sildid, koorunud kaitsekile jne) (see ei kehti ebakvaliteetsete kaupade tagastamisel);
- tagastatav toode peab olema samas seisukorras kui ostmisel;
- tootega kaasas olevad ostudokumendid (kui toode ei ole ostetud internetist).
Pange tähele, et parfümeeriatooted ja kosmeetikatooted kuuluvad jaemüügieeskirjades esitatud tagastamisele mittekuuluvate kaupade loetellu. Selles loetelus olevaid kaupu võib tagastada ainult siis, kui need on rahuldava kvaliteediga ja müüja nõusolekul.
Kuhu ma saan kaupu tagastada?
Kui kaup tagastatakse müüja süü tõttu (nt defektne, ebakvaliteetne, vale kaup jne):
- Me kutsume kulleri teie antud aadressile, et see võtaks kauba vastu ja toimetaks selle meile.
Kui soovite kaupa tagastada muudel põhjustel:
- Venipak postkontorisse: Balčikonio g. 19, Vilnius, Leedu
- Unisend postkontorisse: V. Gerulaičio g. 10, Vilnius, Leedu
- Omniva postkontorisse: Ozo 18, Vilnius, Leedu
Tähelepanu! Tagastamist saab teha ainult pärast veebipõhise tagastusvormi täitmist ja kinnituse saamist!
Kui palju maksab kauba tagastamine?
Kui kaup tagastatakse müüja süü tõttu (nt defektne, ebakvaliteetne, ei vasta tellimusele jne), katame saatmiskulud. Kõigil muudel juhtudel võite kauba meile toimetada nii, nagu teile sobib, kuid peate saatmiskulud ise tasuma. Kui kaup tagastatakse müüja süül, ei hüvitata kliendile müüja saatmiskulusid (kui need on olemas).
Kui kaua ma saan kaupa tagastada?
Saate kauba tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast.
Kui kaua kulub raha tagastamiseks?
Kui oleme kauba kätte saanud, hindame seda ja kui kõik on tehtud nõuetekohaselt ja kõiki reegleid on järgitud, tagastame teile raha 3-5 tööpäeva jooksul. Me tagastame raha samale kontole, millelt makse tehti, või tagastamise ajal määratud kontole.
Kuidas pakendada oma kaupa korralikult?
Tagastatud kaup peab olema pakitud samasse pakendisse, milles kaup tarniti. Kui pakend on kahjustatud või ei ole enam saadaval, pakendage kaup mis tahes muusse pakendisse, mis vastab kulleri nõuetele. Pakend peab olema täielikult suletud. Kui tagastate kauba kulleriga või postkontorisse, siis enne uue kleebise pealekandmist koorige vana pakikleebis ettevaatlikult maha või kleebige uus pakikleebis samale kohale peale.
Kas teil on veel küsimusi?
Võtke meiega ühendust aadressil info@beautyway.ee